اینجا فهرستی از معروف ترین ورزش هایی آورده شده است که برای کوچک کردن سینه با ورزش در خانه و قوام بخشیدن به سینه های بزرگ تان می توانید انجام دهید.

پرس دیواری

یافتن نقطه ای مناسب برای انجام آن از ضروریات است؛ زمانی که این نقطه را پیدا کردید، باید این کار را این گونه انجام دهید: با فاصله یک بازو، روبروی دیوار بایستید.
برای خودتان یک حالت راحت پیدا کنید که احتمالا در فاصله چند سانتی متری از دیوار است.
پاهایتان به به اندازه عرض شانه از هم فاصله دهید.
کف دست هایتان را در ارتفاع شانه هایتان، به اندازه عرض شانه، بصورت صاف روی دیوار قرار دهید.
پاهایتان را محکم روی زمین نگه دارید. حین تمرین جای پاهایتان را عوض نکنید یا آنها را بالا نبرید.
اکنون بازوهای خود را خم کنید و نیم تنه بالای خود را به سمت دیوار ببرید.
با شمارش تا چهار به سمت پایین متمایل شوید.
زمانی که به سمت پایین متمایل می شوید نفس بکشید.
کمر و لگن خود را هنگام پایین آمدن صاف نگه دارید.

کوچک کردن سینه

پرس شیب دار

با دست های صاف، بصورت طاق باز روی میز دراز بکشید و در هر دست تان یک دمبل داشته باشید.
دمبل ها را تا زمانی که به اطراف سینه هایتان نزدیک شوند، پایین بیاورید.
سپس آنها را به سمت نقطه شروع بالا ببرید. با این کار یک حرکت انجام دهید. آنرا ۱۰ بار انجام دهید.

پرس با شیب به پایین

شیب به سمت پایین این پرس سینه، روی قسمت پایینی عضلات کار می کند. نگاه کنید که چه آسان می توانید با انجام این روزش سینه را کوچک کنید.

روی یک میز با شیب به سمت پایین بنشینید و در هر دستتان یک دمبل بگیرید.
اکنون دراز بکشید و آنها را با سینه هایتان بالا نگه دارید و کف دستتان به سمت جلو باشد.
بازدم انجام دهید و دمبل ها را روی سینه تان، همراه با هم بالا ببرید.
اکنون، دم را انجام دهید و سپس دمبل ها را پایین بیاورید و آنها را در نقطه شروع حرکت قرار دهید.
این حرکت را روزنه ۲۰ بار انجام دهید.

شنا

دست هایتان را جلوی شانه هایتان را قرار دهید و روی یک مت پلاستیکی صاف دراز بکشید. همچنین می توانید این را را روی یک کف چوبی انجام دهید.
اکنون سعی کنید بدنتان را تا زانوهایتان پایین بیاورید. پس از آن، شکم تان به داخل بکشید. همیشه سعی کنید بدنتان را در یک خط صاف نگه دارید.
پس از چند ثانیه ماندن در این حالت، بدنتان را به سمت بالا بکشید. این تمرین شنا، بهترین ورزشی است که می توانید در خانه برای کوچک کردن سینه انجام دهید.
بطور کلی این بهترین ورزش برای کوچک کردن سینه است.

کوچک کردن سینه

فلای قفسه سینه

فلای قفسه سینهاین تمرین را می توانید در هرجایی و هر زمانی انجام دهید. نحوه انجام آن بدین صورت است:

ابتدا باید روی یک میز تمرینی دراز بکشید؛ پاهایتان را صاف روی زمین بگذارد؛ آنها را روی زمین نگه دارید.
سپس وزنه ها را با کف دست هایتان نگه دارید و به دستتان را به آرامی در هوا بالا ببرید.
دست هایتان را چند ثانیه بالای سینه نگه دارید و همراه با قوس آنها را به آرامی پایین بیاورید.
دست هایتان را در محل هم سطح با شانه ثابت نگه دارید و سپس به آرامی وزنه ها را پایین بیاورید. این حرکت را برای سه تا ۵ بار تکرار کنید. این یکی از بهترین ورزش ها برای کوچک کردن سینه در خانه است و علاوه بر این می تواند در سلامت شما نیز موثر باشد.

پول آور

پول آورنگاهی به این فعالیت کوچک کننده سینه بیندازید. این فعالیت را می توانید با اندکی صبوری انجام دهید. به شما توضیح خواهیم داد که چگونه انجام می شود.

با پاهای باز بایستید و این ورزش را با یک وزنه سبک انجام دهید.
وزنه را با هر دو دست خود بلند کنید؛ آنرا با دست هایتان نگه دارید و به آرامی دست هایتان را پایین بیاورید و بالای سر خود قرار دهید.
اکنون وزنه ها را به آرامی تا پشت سر خود بیاورید و تا جایی که می توانید دست هایتان را بکشید. لحظه ای آنرا نگه دارید و سپس به آرامی دست هایتان را به وضعیت عادی بازگردانید.
این حرکت را سه تا پنج بار انجام دهید.


مطالب پیشنهادی :

تاثیر ورزش همراه موسیقی

علت مرگ ناگهانی ورزشکاران

معرفی 6 ورزشگاه برتر فوتبال